lørdag 2. november 2013

Ny Verdensborger

 
 
 
 
 

Jeg kom så til kort når jeg skulle beskrive følelsen første gangen jeg tok mitt første barnebarn i armene. Dette kan ikke beskrives – bare oppleves. Et menneske så fullstendig perfekt, så avhengig av å bli tatt vare på – og så kooos.
Jeg gleder meg til å følge deg.. din utvikling og dine fremskritt. Jeg skal stille opp for deg når du trenger meg, og etter beste evne gi deg den ballasten du trenger for et godt liv.
Bestemor elsker deg...
 
 

4 kommentarer:

  1. Hello Ashild!!
    Congratulations with your lovely grandchild. So cute..!!!
    Wonderful this little child.
    You could be proud of it my friend. Good luck!!

    Sweet greetings,
    Marco xxx

    SvarSlett
  2. Ååå så fine bilder og ord! Dette er noe det lille nurket kan ta med seg videre gjennom livet som et fint minne <3

    Var på en liten fototur i dag, håper det kan bli en felles tur snart :)

    SvarSlett
  3. Congratulations with your lovely grandchild, Ashild!
    Greetings, RW & SK

    SvarSlett
  4. Thank you so much, a great experience 😉

    SvarSlett