onsdag 1. januar 2014

Ingenting på Årets siste dag

 
 
 
På tur - på årets siste dag, uten en plan.
Tilfeldighetene skulle føre meg til målet, og tilfeldighetene skulle
gi resultatet. Det blir ofte sånn, at uten et mål, så ender
du opp med ingenting.
 
Det ble en lang og variert tur. Jeg storkoste meg med ingenting,
gikk på isen, satt i sjøkanten, speidet oppover fjellet, og lot bare tankene
sveve uten noe konkret å bry mine små grå med..
 
På minnebrikken i kameraet, ble det også "ingenting".
Ikke noe konkret, bare abstrakte gjengivelser av, selvfølgelig
helt konkrete ting, men som i mitt hode denne dagen, gjorde seg mye
bedre i en diffus betydning. Noen ganger trenger man å hvile hjernen, så
hvorfor ikke på årets siste dag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
- Og så kan man ta en eksplosiv avslutning av det hele....
 
 
 
 
 
 
 



Og ønske seg et innholdsrikt og spennende NYTT ÅR.
 
 
 
 
 


 

1 kommentar:

  1. Ingenting är allting...
    det enkla är det stora och det största är det mest naturliga.
    Önskar dig ett fantastiskt 2014...det må bli vårt bästa år hittills, eller hur!?

    SvarSlett